Usein kysytyt kysymykset
Can products be delivered to my region?
Yes, we are able to basically send our products all over the world. If the destination is outside of the EU or Norway domestic VAT and Toll fees will apply. These costs are not included in the final price you see on our web site. If you encounter any issues or error messages during checkout that indicate otherwise, please confirm that the selected item color is available and your shopping cart only contains the items you intend to purchase. If problems persist, please contact our support team for further assistance.
Do I need an account to shop?
You do not need to set up an account to place an order. However creating an account allows you to store your shipping information, see order history, and view your product’s warranty information. Additional features will be added to the account page in the near future.
How long will it take to get my order?
The delivery time varies depending on which country you are located in.
Sweden: 1-3 working days
EU: 2-4 working days
Norway: 3-5 working days
Other countries: 6-8 working days
Can I track my order?
Yes, you will receive a tracking email as soon as we ship your order. Or you can log into your account and see the tracking information there.
What is your return policy?
We offer a 14 days cooling period if you are a private customer. It means you have 14 days after you received your order to cancel the purchase and send the product back to us for a refund.
Entä jos unohdin mukauttaa tilaukseni ostohetkellä?
Jos huomaat, että olet unohtanut lisätä tuotteeseesi räätälöinnin tilauksen tekemisen jälkeen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Voimme muuttaa tilausta lisäämällä siihen haluamasi tekstin yksinkertaista kilpeä varten tai tarvittaessa peruuttaa tilauksen, jotta voit tehdä uuden, oikein räätälöidyn tilauksen. Olemme täällä auttamassa muutoksissa, jotta voimme varmistaa tyytyväisyyden ostoosi.
What should I do if part of my order is missing?
We apologize for any instances where an order may arrive with an item missing. If this occurs, please contact us immediately, and we will send out the missing item as soon as possible. We value your satisfaction and aim to rectify any issues with your order promptly.
What do I do if the post box is damaged upon delivery?
If you have received a damaged post box, we apologize for the inconvenience. Please contact us as soon as possible and provide photos of the damage. We will get back to you and find a suitable solution.
Miten voin saada lisäavaimen tuotteeseeni?
Jos tarvitset lisäavaimia Flexbox-postilaatikkoon ja sinulla on jo olemassa oleva avain, voit ostaa meiltä tyhjän avaimen. Kun olet hankkinut tyhjän avaimen, voit kopioida sen paikallisella lukkosepällä jo omistamallasi avaimella. Jos olet kadottanut kaikki avaimet, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa uusi lukko.
Onko tuotteillenne saatavilla kampanjoita, alennuksia tai koodeja?
Tarjoamme aika ajoin asiakkaillemme kampanjoita, alennuksia ja erikoiskoodeja. Jos haluat pysyä ajan tasalla näistä mahdollisuuksista, tilaa uutiskirjeemme tai tarkista verkkosivustomme säännöllisesti.
Miten saan korvaavan avaimen tai kilven postilaatikkoon edellisestä asuinpaikasta?
Jos olet muuttanut taloon, jossa on jo olemassa oleva postilaatikko mallistostamme, ja tarvitset korvaavan avaimen tai nimikilven, voit tilata ne suoraan verkkosivustoltamme. Jos olet epävarma tietystä mallista tai color, voit lähettää meille kuvan postilaatikosta, ja tiimimme opastaa mielellään tilauksen tekemisessä.
Milloin tietty color tuote on jälleen varastossa?
Ymmärrämme, että asiakkaamme ovat kiinnostuneita erilaisista color vaihtoehdoista tuotteisiimme. Tuotteiden tiettyjä värejä on yleensä saatavilla uudelleen muutaman viikon kuluessa. Voit rekisteröityä vastaanottamaan ilmoituksia tiettyjen tuotteiden uudelleenvarastoinnista lisäämällä sähköpostiosoitteesi tuotesivumme kautta, jotta saat nopeasti tiedon, kun tuote on jälleen varastossa.
How can I get a copy of my invoice?
Certainly! We can provide a copy of your invoice upon request. If you need a copy, please send us an email and we will attach it to our response for your convenience.
I did not receive a confirmation for my payment made through Klarna, did my order go through?
If you have not received a confirmation after making a payment through Klarna, please verify the email address used during the payment process. If the email address you provided is correct and you still have not received confirmation, kindly send us the email address so that we can search for your order in our system. In case a different email address was used, please share it with us to assist you further.